Good life.

Såhär är det:
Det blir vad man gör det till!
Simpelt va? Jepp.

Var ett tag sen nu och mycket har hänt på sistone.

* Caron är min!
* Jag har flyttat till en alldeles egen lägenhet i Karlstad. D e Nice!
* Jag är GLAD! och trivs som fisken i vattnet trots diverse omtentor. Men vad gör det?! Jag klarar det!
* Jag har förflyttat mig ut till KRK och fått massa nya vänner!
* Är galet busy! - hinner inte blogga alltför ofta längre :(

Denna veckan komer bli galet busy. Håller på å fixa sadel till häst och det är ju ett evigt letande. Ska försöka prova en Pessoa Don neco för ett eventuellt byte med min Celine. *Hoppas*

En resa Till Dubronovik i Kroatien e bokad i April. Det e hela glada tjejgänget/släkten på mammas sida som drar ner för att fira Mosters 60-års dag :D Detta blir en såkallad Mål/motivationshjälp inför Bi(ea)tch 2011 !

Tentaplugg gäller nu till 100% då två stora tentor ska avklaras. En nu på fredag i mikroekonomi och en nästa fredag i Makro. WooP WOOP!





Nu tar jag kvälla, upp tidigt imorrn i stallet. Ha d gött!






Kommentarer
Postat av: Kristin

Eller bi(ea)tch 2012? ;)

Puss min Stine!

2011-12-18 @ 10:10:56
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0