Life goes on . . .

Helgen i all ära har spenderats i tankar, jobb och planerande.

Just nu har jag ett litet stalldilemma. Har ett erbjudande om att få hyra ett eget stall med 6 boxar och hyra in "folk" Sen finns det två andra stall i närheten som är intressanta. Sååå hrmm hur ska man resonera. Det e ju lärorikt å att ett eget stall plus att jag trivs bättre i småstall än STORA.

Rigoletta är bara väldigt pigg och glad och förstår inte varför hon ska gå i en sjukhage när hon är så fräsch! Det lär hon få leva med i två veckor till för då kommer domen.
Hon har dessutom kuppat den här veckan! Har aldrig sett henne sån. Det började med att hon slet ner alla täcken utanför boxen. Nästa grej var att dra in Metacamburken och förpackningen genom gallret och in i boxen, därefter käka hon upp halva sprutan när jag skulle ge henne i munnen! HAHa


Imorgon blir det massa mys i stallet med Älg-osten Rigoletta. Sen ska jag försöka komma ut och springa lite och naturligtvis PLUGGA!


Ibland känns det som om man e The only girl in the world ;P



Fast det e rätt skönt oxå! ;D

Bye bye folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0