Dags å ta tag i de hära ...

Japp då var man tillbax!

Med massa nyheter.
Man har flyttat till Uppsala. Här består mitt liv av en luftmadrass, ett litet rum, en häst + kanin och MASSA Skola!


Har börjat läsa till Ekonom på Sveriges Lantbruksuniversitet i Uppsala. Detta e superskoj verkligen! Har fått massa nya vänner och hemläxor. Idag väntar en föreläsning om studieteknik på BMC.
Jag har återgått till ett cykeltransporterande liv!

Hästen däremot går det sämre med. Hon har fått en kronisk inflammation, synovit i ett bakben. Än sålänge vet jag ingen direkt prognos på det eftersom vi måste se hur hon svarar på behandlingen . . .suck*

Sandnes har jag inte riktigt lämnat bakom mig ännu, saknar den vackra naturen och den söta staden.
Stian oxå naturligtvis ;P



PARTEY?!



Jag har fått deltaga på mitt livs roligaste nollning. I den ingick det att bada i Fyrisån! Jepp Man måste bada för att få en Ultuna pin.

Höga prioriteter i höst är ett nytt boende, ett EGET boende (bor med 3 st nu) Helst i Norby, Valsätra, ulleråker, ultuna eller sunnersta. Man får vänta, boende i den här staden är ju hopplöst!

Har även börjat arbeta på Lurbo Ridklubb där jag har 7 ridgrupper varje vecka! Alla grupper e underbara! I'm lovin it!

Sluttjötat nu ska ja Plugga!

Ha't gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0