LYckoDAG!

Shiiit. Man ska nog vara försiktig med att säga att man har haft en turdag. Hmmm..

Men den har bara varit GRYM!

07.21 går ja upp å hivar i mig frukost, bevandrar hundar och sen till jobbet!
Morgonen går trögt och segt MEN

DÅ helt plötsligt, som på beställning kommer den ena lyckosamma händelsen efter den andra.
- Rigoletta var fin.
- Fick pengar mot extrajobba kvällsfodring (Vilket jag behöver då jag har levt på Havregrynsgröt och lax med ris hela veckan)
- Fick ett brev från tullen......

Tankarna rusar runt i huvudet, här har jag fått en räkning på 25 000kr...

Där står det att de BEVILJAT min förlängning av tillfällig import av Rigoletta!!! --->
Detta innebär att jag inte behöver punga upp massa pengar för att genomföra en import av henne :D
Kan det bli bättre?!
Knappast!



Imorrn väntar festligheter och SATS förhoppningsvis! ;P

Hare Gött Pösshejs

Kommentarer
Postat av: Linn

Gillar att du haft en turdag o, gillar även att du har mig som länk på bloggen! :D kom hem å hälsa på snart!

2009-11-30 @ 10:57:52
URL: http://linnno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0