It's getting better!

Jop. Det blir bara BÄTTRE!

Hade hemmafest här igår med massa märkliga och intressanta personer. KUL var d i alla fall!

Förra heljen var GALET kul. Det började med förkrök på Sola med Miriams tremänning. Där är vi ca 10st tre tjejer, resten guys liksom. Jag slår på stort och pratar Sunnmörsdialekt (Dialekten från där ja e född) med en från Sogndalsfjordarna. Fick massa nya vänner den heljen!! Träffar en supertrevlig tjej vid namn Silje som även joinar oss in till clubsen i Sandnes senare på kvällen. Där Rular vi dansgolven och jag härjar värre.

De många nya vännerna jag skaffat tränar även på SATS vilket är FANTASTISKT bra! Slut på EnSAM-Träningen Gonna get fit before Christmas! ;D

Har ju även fått Fast Anställning nu! Bara att köra på med andra ord. Har fått ansvaret för Ridskolans bidrag till Luciashowen och nyligen satt igång med en kadriljträning, ska engagera några hoppryttare att hitta på nåt kul oxå!

Rigoletta och jag har efter min sjukdomsepisod satt igång igen. Hoppträning på onsdagen och dressyr på Torsdagen. Dressyrträning gick GALANT! Fick igenom henne och vi bara svävade fram :) SÅ det går åt rätt håll!

Lite bildbevis från den gångna veckan!

Inflyttningfest igår! På bilden Susanne, Tore och Gjermund NYA Soffan och GRYM tavla!



Grabbarna Grus på Förkrök på Sola förra heljen! Sunnmörssnackaren till vänster :D



Grymt KUL låt att lyssna på! :D



HA d gottit folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0