Bloggmaster in Uppsala!

Japp. En veckas tid har förflutit. OCH en helg full av upplevelser och nya ansikten i Uppsala.
(Plus en vecka SvinINfluensa^^troligen iaf)

Åkte då på Fredagsmorgon, tidigt med flyget till Oslo och sedan vidare till Stockholm. Där blev det tåg i ca. 20min innan jag kom fram till Uppsala.
Fredagen ägnades till lite lugn sightseeing i Uppsala ihop med Tova. Satte även hela Uppsala i arbete för att försöka hitta en ny Bh - Skojar inte, provade ca. 22 st.
Kvällen tillbringades på en Halloweenmaskerad ihop med T's många studentkamrater! Mycket uppsakattat! Folk var öppna och trevliga. Senare spatserades det raka vägen till Värmlands nation och dansgolven. Där dansades det hela natten med många roliga, trevliga, pratsamma studenter.




Lite bilder från Uppsala...


Fin utsikt! över Uppsala Staden! :)



Jag poserar på Utsiktsplatsen! :)


Slottet! :D



Jag är med i Uppsalskaarmén - Det ÄR sant!



- Tova oxå!...


Shopping i Stan på Fredagen.. :D



Hittade en klänning HÖGST upp å hade väldigt roligt åt de :P speciellt då jag plockade ner den SJÄLV med en såndära pinne... mycket utspekulerad.



Fest på kvällen Tova, Jamie å JAG..



Tova får en PUSS!








Lördagen spenderades då i STORA huvudSTADEn Stockholm. Vi shoppade runt, Spanade på lite grabbs å lite annat småpyssel, åt på MAX jaa.. typ..

Här börjar då världen...



Och här slutar mitt inlägg....

Stod ett par minuter och kollade på några indianutklädda typer som sjöng å hoawade indiansång. Jag diggade det.



Lååååångt inlägg blev det denna gången men det passar rätt bra, då det var en lååång upplevelse! Tack å Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0