Stavanger the new Edition!

The new Edition med Stine och Miriam ute på stan... VI gör livet osäkert för dej!

Har spenderat denna underbara helg med den Fantastiska Miriam! Vi har åkt runt en del i Stavanger och jag har varit på arbetsintervju på Sandnes Jaeren Rideklubb. Var även och bakisprovred på lördagen. det gick helt ok. Det gick t.o.m så bra att jag får jobbet om jag vill! Nu är det bara upp till mig.
Det står emellan:

- Civilekonom LKPG, beror på om jag kommer in där eller inte...lutar åt att jag inte kommer in
-
Agronomekonom, Uppsala, blir att söka restplats där om jag ska plugga där
-
Detta jobbet som jag blev intrevjuad för i fredags. Får befattningen Stallmästare, ridinstruktör, fast anställning, fast lön boende ingår i lägenhet om ca 60kvm, 75 mil hemifrån
- Att söka något jobb här i Sverige, som det ser ut nu så är det rätt dött på den fronten...
- USA är också ett alternativ, Har bekanta till familjen i LA som skulle kolla upp hästjobb åt mig.

Detta är då INTE lätt. Det skulle vara GRYMT skoj att jobba på den dära ridskolan, men jag VET INTE

Hade i alla fall grymt SKOJ i Stavanger. Fredag var det kalaskul med en snabb vända på stan innan vi insåg att det var fullt överallt. Lördagen spenderades på en mycket vacker strand. Lördagkvällen bjöd på en mycket dansant sväng inne på Beverly och Yank - Backstage inne i storSTAN ! ;D Bättre drag får man leta efter!

SÅHÄR Skoj hade vi på beachen!
Detta är FÖRE -Observera minen och den snygga shortsbrännan...


EFTER! ME like the Pose ?! haha


Miriam BY Stine, checka in the NEW SAND MODE! ;D


Nu ska jag ta kväll blir ju jobb imorrn! ;D


Här bland sanddynorna befinner jag mig imorgon! ;D YEY!

Natta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0