Prova-på-DAG ;D

Prova-på-dag var det igår ja! SuperStines Övertalningsförmåga gav ett LYCKAT Resultat!
BÅDE Mammi å Pappi provade på att rida. Även en pappas-kompis-sambo fick en liten lektion.
Pappa hade ju provat innan men för mamma var det absolut FÖRSTA gången hon överhuvudtaget satt på ett djurs rygg.

Här kommer lite bilder från gårdagens bravader. Have FUN!

Först Rengöring av ett lerinPACKAT djur vid namn Kickapoo. Såhär såg hon ut efter en stunds borstning av TVÅ personer...


Först rider jag lite OSERIÖS Dressyr (Ej Laglydig, ridinstruktörsridning m.a.o jag hade kuggat skarpt på en diplomering i denna utstyrseln)



Wieee!



HAHA vad glad man kan vara såhär på Sommaren! :D



Sen var det Elisabeths tur att prova!


Lite galopp! Jag tycker det ser riktigt bra ut! :D



Sen blev de pappas tur! Här e båda lika glada :)


En nöjd ryttare på en lite trött Kakismonstris! :D Sötnosar!



Sist men inte minst fick mamma skritta Kakis tillbaka upp till stallet.


Då var kakis ganska trött men rätt nöjd ändå.

Nu blire att fota lite på Fröken Röd innan jag flyttar :D Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0