What you see is what you get.

Japp.

Mentalträning-kurs igår då. Den var väl hyfsad, rätt mkt som man hört förr men det är alltid värt att få lite repetition!

Tömkörde R idag hon var duktig!

Till heljen väntar en trip till Sthlm för att besöka Tova. Schemat är fullspäckat och jag längtar mig ihjäl till detta! Avgång 7.25 från Stavanger på Fredag morgon.

Apropå resor så e jag GRYMT sugen på att typ backpacka och få se lite av världen! Men... den största begränsningen är ju mina pengar som just nu ligger på ca. 30 NOK Lön på fredag då men...

Jaja. That's it har inget mer att tjöta om nu väntar TRE timmars jobb. Idag ska mina kära elever få jobba med framdelsvändningar och rida utan stigbyglar ...moHAhaHA

Namnlös f. Augusti '09

Kommentarer
Postat av: Kristin

Yes! Det är nya stjärnan :D

4 år, e. De la Gardie :)

2009-11-05 @ 20:25:48
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0