Vilken helg!

Vilken helg!
Helt Makalöst BRA! Börjar redan på Torsdagen med Impulsiv, Spontan UtGÅng och Det med stort U!
Bjöd hem ett gäng Underbara och åt paj, snackade skit och festade allmänt VILT!

Har galet skoj på Beverly i Stavanger me gänget. Sedan bär de av hem så ca. 05.00 är jag på plats i sängen. 07.30 upp och jobba, jobbar intensivt till kl 16.00
Fredagskvällen är lugn.
Lördagskvällen drar vi igång igen denna gången Förfest hos Christine på Ganddal med Sverigehistorier VS. Norgehistorier.
Runt midnatt bär det av mot Sandnes där spenderas en helt GRYM kväll på Ca Du vill och Helan o Halvan! Dansar mig till träningsvärk.



Imorrn flyger jag hem till födelseorten, Volda. Ska på Mormors begravning som är på onsdagen. Mamma är där och pappa och Magnus kommer på tisdagen. Ska bli kul att träffa alla släktingar igen! Många av de har jag inte träffat på 2 år! :O



Snygg ELLER? Gerard Butler


Pappi å Mange utanför Läckö Slott, sommaren '09



MaMsi i en javaddet-nu-heter på Läckö Slott



Nä nu bör sovandeposition intas då jag ska upp kl 06.00 imorrn flyget går kl. 08.05... Dröjer ett par dagar tills ja bloggar igen.. Men ha d gött! KRams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0