Sluta regna på mig!



RegnSöndag.

På schemat står:

- SATS
- Hänga upp persienn-(h-vetet)^^
- Tvätta plus vika kläder
- Skritta Rigoletta eftersom hon har JÄTTEONT i ena benet pga. mugg
- Fixa åt Rigoletta OCH Desdemona
OCH Dammsuga!

Min dag på några få rader. Om det blir tid över placeras arslet stadigt i Svart soffa på Miriams rum eller här.

Hade filmmaraton me M i natt, vi såg på The Ugly truth, Step up 1 och halva Step up II. Alla filmerna var super! Dock hade de väldigt starkt inflytande på mig. Jag ska börja StreetDansa! De har faktiskt danskurser i Stavanger och förhoppningsvis här i Sandnes. Det är ju bara för grymt SKOJ!

För övrigt är det GALET Kallt här i väst! Blir aldrig många minusgrader men den fuktiga luften och iskalla vinden får temperaturen att kännas som runt -10. Om man ska försöka beskriva kylan så är luften rå och kylan når liksom in till benmärgen. Den fuktiga luften kyler ner en och håller en kall, man blir aldrig varm igen, typ.

Speedo som han förmodligen kommer få heta har fått agera Modell!


Bara FÖR Söt!

Back to business nu väntar stall å HÖSTLIG, windy - Ridtur in tHA Dark Wood...hmm

See YA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0