Jahapp.

Detta har jag åstdakommit denna veckan:

- Lärt Rigoletta att gå i skrittmaskin
- Fått två ungar i ponnyhoppgruppen att ramla av
- Skrivit en lista med förslag och förändringsåtgärder till styrelsen
- Tränat på SATS igår och sprungi en sväng idag
- Hopptränat med Rigoletta
- Oroat mig MAssA över mitt pengabruk, har i stort sett stått på knä och bett framför min kära hovslagare för att få skjuta upp en faktura...
- Varit SJUkt Partysugen/Danssugen


- Lyckats hälla ut ett HELT glas vatten med magmedel i över tallriken och hela bordet + GOLVET


Känns det bra? njaä kunde väl ha fått gjort lite mer kanske...

Känns som om jag kommit igång med träningen nu iaf.  Har haft träningsvägledning denna veckan OCH har bokat träningsuppläggs-möte.




I heljen var mamma och hennes kompis Carina på besök.
Det var jättetrevligt och vi hittade på massa roliga saker. Carina fick rida skumpig, ogenomriden Rigoletta på skogstur å på banan. Hon var sur. Sen blev hon snäll! (Rigoletta alltså)
Vi var på Solastranden och njöt av havsluften och en härlig promenad.
På lördagskvällen drog jag å Miriam iväg de ut på stan, vi åt mat på N.b Sörensen (JäTTEGod mat!) och tog oss en drink på Pingvinen och sjöng loss inne på Residence hotell i Sandnes!
Resten av tiden spenderades på långa avslappnade promenader i UNDERBART väder!
Tack för det!


Jag har ju varit Förkyld i en vecka oxå... det börjar ge med sig nu, kunde inte använda min röst mycket i helgen för den var död.

Mamsen till vänster å Carina utanför uteplatserna i Stavanger.



Mamsi!




Tisdagen förra veckan var vi i Volda på en mycket betydelsefull minnesstund för Mormor hela slälten på mammas sida var samlad och det var en tårfylld timma att minnas vår kära mor, mormor, moster och gammelmormor.

Onsdagen var det begravning. En fantastisk minnesvärd och fin begravning med många fina ord och en vacker berättelse om mormors liv.




Trevligt att få träffa släkten igen och en Tjejtripp med hela släktens bruds är inbokad! YEY!

Ha d gott! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0