PanikÅngest?!

Ja. Det kan man säga att jag har...Känns som om magen är ut och in. Typ Tarmvred. Fan så ont det ska va. Varför i hela friden orsakar kroppen sig sån här smärta?! Sjukt. Tippar på att jag kuggar MINST ett prov.

Gårdagen var iaf helt GRYM! Var ute med brudsen och hade så sjukt skoj!
Började hos Cattis med grilla å mys - sen bar det av till nästa förfest hos massa studenter varav några snacka gotländska så SKÖN dialekt! efter det bar det av till Platens där vi släppte lös å RÖJDE Dansgolvet! Va in en sväng på Sliver oxå - där var SUPERfräscht! :D
Tack för en Underbar kväll!

Var ut en sväng idag och red Pärlan idag oxå - Hon var lite småstark i början men efter lite jobb blev hon Super! Hoppas hon håller sig fin till Diplomeringen.

Sen har ja nåt KUL att berätta!
*~Segerdans~* Glatt tonläge:
Jag har redan fått EN anmäld till Ungdomslägret ja å brormin ska ha i sommar, OCH en till Simskolan! :D
Wihoooooooo!!!!!

Nu ska jag ta Min supermage å försöka somna....Wish me good luck!
Nattinatti!

Grym film ;P

/>
Jag å Maria Förrförra heljen! Saknar er i KD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0