Jaha.

Idag har jag å Kakismonstris hopptränat igen. Det gick helt ok tyckte jag :)
Blir bara så irriterad över folk som ALLtid pratar om en istället för TILL en.
Jaja.
Sen har jag spenderat lite tid hos Underbara Rigoletta :D Vi skrittade ut 50min i solskenet längs kanalen. Det var härligt!

Och NU hade jag tänkt gå och handla - Har Blåbärspaj på schemat.

Skulle VERKLIGEN behövt plugga, men känner VERKLIGEN inte för det just nu. Usch vad ja e Slarvig!

SEN måste jag rycka upp mig med träningen! SUPERStine want's to be FIT!

Jag har tänkt på en sak.
Eller ja, inte bara en sak.
Jag har tänkt på vad mycket jag kommer sakna när jag flyttar upp till KD igen...
Alla vänner...
Det vackra landskapet...
Alla tränare....
Hela den här utbildningen har varit som ett 2-årigt Ridläger! - Så kul har det varit!
Den här tryggheten betyder så mycket för mig!
Och snart måste jag ge upp den.
- För att hitta en ny, hemma igen.

Usch nu e ja för djup, nu får d va bra.

Kommentarer
Postat av: Kristin

Och jag kommer sakna DIG!!!!!

Stanna kvar!!

Du kan få ett rum i mitt hus :)

2009-05-19 @ 20:56:47
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: cattis

flytta hit!

2009-05-21 @ 19:38:08
Postat av: Julia

Flytta hem ! :) <3

2009-05-21 @ 23:34:34
URL: http://shoolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0