Arg, ledsen, besviken, frustrerad...

Happ.

Var ett tag sen jag bloggade nu men det har vart lite mkt så det har inte hunnits med :(
men nu e ja här!

Kort sammandrag av dagen:

08.00 Springer med kakan och konstaterar att hältan fortfarande finns kvar. Hon visade ju hälta på höger fram igår. Malin kollade, kände och böjde. Hon misstänker pålagringar eller vrickning...
09.36 Examenshoppning på Pärlan. Det gick skit, red som en sopa - saknar Kakan :(
10.49 Rigoletta lastad och färden styrs mot Åsa Frykman, Veterinär. Hon böjer fram, bak, högt lågt när hon kommer till höger bak lågt säger Rigoletta: -AJ! Röntgen visar på en spricka precis vid styrlisten i kotan, innebär 3 månaders vila på box/liten sjukhage.

Känns inge bra just nu. Har ingen häst att rida på diplomeringen längre och det är inte ens en vecka kvar :O Funderar på att stryka mej.
Blir så frustrerad på mig själv när jag hela tiden kämpar och kämpar - njuter av livet och PANG! så kommer bakslaget!
Mitt liv verkar visst fortsätta såhär...Det ska kännas bra ett tag sen ska det bara gå utför tills det knäcker mig.
Och NU är jag knäckt.
Jag är svag. Jag vet. Det här räcker för mig, orkar inge mer nu.

Allt bara snurrar i huvudet och kan inte fokusera på något längre. Jag kan inte ens PLUGGA!

Nog om det.
Man får väl se det positivt. Det är snart sommar och jag kommer vara världsbäst på skador orsakade av felaktig ridning, överansträngning, pålagringar, hovbölder, ögonskador.....fyller på mer efterhand :) VARFÖR inte gå och tenta av veterinärexamen på en gång?! HAHA



Grym låt! Passar mig väldigt bra just nu :)

Pärlan och jag idag!




Rigoletta å ja

Kommentarer
Postat av: Julia

är du så här ledsen kommer jag till vreta om jag så ska gå dit !

2009-05-26 @ 22:29:00
URL: http://shoolia.blogg.se/
Postat av: Tova

Men lilla vännen!



Fan vilken skit med Rigoletta, jag lider verkligen med dig. Förstår att det måste vara sjukt frustrerande att det aldrig får vara bra någon längre stund. Och du har ju haft sån otrolig otur med dina hästar.

Usch, önskar att det var nåt jag kunde göra. Vet att jag tänker på dig i alla fall.



Ang låten, jag kunde inte riktigt tänka på den för jag bara såg "Jake Gyllenhaal!!!!" och förlorade mig själv litegrann =P

2009-05-29 @ 08:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0