My new LIFE starts tomorrow!

Imorrn börjar mitt nya liv!
Kristine wants to be FIT! Moha!

Jag ska parkera FINbilen utanför bibblan och promenera in till SATS:
"Hej, Jag vill börja här nu, kan ni aktivera mitt kort igen?" :D YEY!!!
Det kommer bli veckans dialog.

7 ONÖDIGA kilon inklusive tuttar och Lovehandles ska avverkas och detta målet ska vara uppnått till 1 Augusti senast.

Därefter ställs siktet in på TJURRUSET 2009 Shiiit va skoj d ska bli! ;D

It feels like THIS





 
Idag har tiden mest spenderats på lite jobb på lagret hos pappi. Har prismärkt och pysslat, städat och massa annat mys.
Sen va ja ut en sväng me mamma till kusarna och båda såg ut att trivas alldeles utmärkt!

Här e kaksmonstris i en hage med 9 hästar! :D


Sen måste det ju tilläggas att jag spenderat en del tid framför datorn...tyvärr men har fått klarlagt en del planer inför veckan. Midsommar börjar bli klart, Hasse å Mats hänger förmodligen på, löser sej stallyran så får ja även me FAVORITLinnea.
För övrigt får vi se vad som händer eventuellt åker vi ner på tisdag till LKPG och hämtar hem en vacker SKIMMEL.

Har planerat in ett antal fikarundor med diverse folk, HC - Mister snyggo, Julia - My beatch! ;D och förhoppningsvis Maria å RASK - <3 :D Wihoo!


Men Nuu e det roliga slut! Godnatt folks!

Kommentarer
Postat av: maria

jaaa vi måste seeees :D:D

2009-06-15 @ 08:28:36
Postat av: Your biach !

Kalasbra , jag vill åka biiiiil !:D

2009-06-15 @ 10:44:22
Postat av: Kristin

Och fika i lkpg är BOKAD!! :D hihihi...

2009-06-15 @ 12:42:24
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0