Hem till Karlstad. . .

Ja då var man på hemmaplan igen - Efter 3 timmars bilfärd med två hästar, två föräldrar, en cykel, alla möbler m.m.  JA Minibussens lastutrymme var FULLpackat!

Rigoletta verkar trivas bra än sålänge, hon står i ett stall 5 minuter från mitt hus med två andra hästar. Kickapoo släpptes ut i en gigantisk beteshage med jättemycket GRÄS - hon kommer bli rund som en tunna :P

Här står de små Monstren på en bensinmack i Örebro ;D






Idag har jag förutom att rida och kolla till kusarna även åkt runt i stan och hängt upp affischer om sommarlägret. Det var rätt skoj, lillbrorsan va me oxå och vi stannade en sväng och åt på MAX det var BÄST!
Nu är det bara kvar att skriva en Pressrealese... och imorrn är det på att jobba igen

Hade väl egentligen planerat att festa idag men jag beslöt mig att i godan ro få lite ordning på mitt liv och ta det lugnt en kväll.. Nu sitter jag här i stället och saknar Linköping...


Saknar alla underbara vänner... Här e Cattis och Rigoletta <3 :D


Rigoletta på bete på Brunnby



Göta Kanal - viadukten som jag har åkt under varje dag i nästan ett år sammanräknat.




Nä nu blire natta - morgondagen lär bli lång!

Kommentarer
Postat av: Kristin

och lkpg saknar dig!!! :)

2009-06-13 @ 23:34:42
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: Stine

Jag saknar ER mest!! :(

2009-06-14 @ 13:58:48
URL: http://kstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0