Förstår fortfarande inte.

Ja förstår inte.

Jag klarade det verkligen!
Gårdagen firades ute på Platens och det var GRYMT mkt folk!
Tack alla för en underbar kväll!

Allt känns så konstigt nu.
Vet varken ut eller in.
EN sak vet jag i alla fall och det är att jag kommer sakna alla här i LKPG så GRYMT mkt!
Jag kommer sakna alla lärare, kompisar, stallet, hästarna, Staden, min lägenhet, alla SJUKA fester och mer därtill!

Ska bli rätt skönt på ett sätt att komma hem, fast känns som om jag lämnar en väldigt betydelsefull del i mitt liv här...
Ett två år långt Ridläger.

Jag och Kickapoo, TT är tränare.


Kristin och Robban! Yehaa!

Cattis å Becka :)

HK och Pärlan :D


Natalie å Kickapoo! <3


näe nu blire natta....Tack å Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ååh! Va fina bilder :)

Gullunge <3

2009-06-05 @ 21:41:15
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0