DEBUT för Rigoletta!

I heljen hände det! Jag och Rigoletta var med och tävlade här på Sandnes Jaeren rideklubb i 1m med Svensk licens.

Stressad och rädd som jag är på tävling entrar vi framhoppningen lugnt och stilla - TRODDE JAG!  Rigoletta hade nog lagt in Turbon för vi hade fler ben i luften än på backen... OjjjOJ va skoj hon hade, jag blev både chockad och glad över att hon tyckte det var så kul!

Väl inne på banan är ABSOLUT ALLT Jätteläskigt så det går låååångsamt men vi tar oss runt felfritt med ett litet ynka tidsfel! Rigoletta var SUPERduktig!

Hopp!



VI <3



Nu blire Långpromenix för att se om huvudvärken släpper... Ha d Gott!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Inte illa att gå runt felfritt på första rundan! :D Grattis!

2009-09-30 @ 22:09:04
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0