BACK to Business again!

Sorry för mitt långa blogguppehåll men glömde ju naturligtvis kamerakabeln i S tills jag IDAG kom på att ja har löstagbart minneskort som bara är att sätta in i datorn. Verkligen busenkelt. I alla fall här trivs ja super - än sålänge! ;D Har totalt 14 lektioner i veckan varav 3st är specialhoppgrupper! Det är superkul. Jobbar förövrigt ca 38h i veckan. Får i stort sett rida så mkt jag orkar - på stela skolhästar :P

Rigoletta mår prima, hon är dock lite less över den dåliga utevistelsen på MAX 2 timmar i sand/gruspaddock. Jag har försökt kompensera det med att typ bara rida ut i 6v. Det funkade. Har iaf tagit lite bilder på stället. På anläggningen får det totalt plats 65 hästar. Mestadels hopphästar. Träningsmöjligheterna är Grymt bra med alla banor på olika underlag att välja på och en Fantastisk natur att klättra och konditionsträna i! Mycket bra.


Entrén till skolstallet till höger, blå dörren är till Privat stall I, på höger hand Lilla ridhuset!



Skolstallet med hästarna på vänster sida och ponnierna på höger sida TOT 21st



"Sprangbanen"! Hoppbanan på 60*80 med Filtaktigt SUPERunderlag!





I heljen var jag och hälsade på mina kusiner i Egersund ca 7mil härifrån. Det var jättetrevligt, kusinen fixade datorn och jag åt Pizza och godis plus lekte med deras tre urgulliga ungar.

Red Rigoletta idag lite "seriöst" på banan - hon var SUPER! :D Så himla kul bildbevis finner ni här nere :) Imorrn blire SATS och skrittur i skogen hoppas på den STORA Solen imorrn oxå! ha de gott kära läsare!



VACKRAST! :D <3


Kommentarer
Postat av: Kristin

Det har hänt grejer med pållen :) tummen upp!

Vi saknar dig här hemma men gör kul att du har det så bra! :D

PUSS!!

2009-09-16 @ 09:11:34
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0