Tåååååg

Jaha. Här sitter man på tåget. BARA 37 minuter försenat - Rekordtidigt!
Det mest osannolika inträffar! När jag hoppar på tåget i Linköping sitter Sanna där från Lillerud! Vaddå osannolikt sammanträffande! haha ;D
Tågbyte i K-holm. TågF*n är försenat. Efter 30minuters väntande dyker det upp och nästa osannolika ögonblick inträffar! Där sitter Emelie, en gammal Barndomskompis som OXÅ ska till Karlstad! HAha sen snackar jag med Tova - ytterligare en gammal barndomskompis som även hon ska till Karlstad.

Dagens ord: REUNION!

Idag hopptränade jag å Kakismonstris. Det gick faktiskt SUPER! hon låg på och var stark vilket bara var till fördel för mig :) Mycket lättare att lita på henne och känna rytmen :D

Var ut en sväng och hälsade på Underbara Rigoletta! Hon stod i hagen tjock och med ett eget husdjur - fästing heter hon.

Det va allt för idag tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0