Hopp å HEJ

Jaha.
Dagen har spenderats på följande sätt:
Dressyrprov på Pärlan - Vredesutbrott efteråt pga mitt underpresterande jag återgick snabbt till normalläge.
Hästläraprov - som jag trodde var en stor TENTA på hela året men det var de ju inte, 7 frågor
Hoppträning för Therese - Uttrycktes i 70 olika frågor och funderingar under lektionens gång, övergick till slut till en slags panikångestattack, trots allt så gick det väl ändå hyfsat bra.
Ridtur med Rigoletta längs kanalbanken i solskenet! Heeeeelt underbart - förutom att jag skrämde vettet ur en tant. Fråga inte hur.

Ja så ser det ut just nu.

Måste ju tillägga det här med vänner. VAD skulle jag göra utan er?! Den här veckan har jag nog varit som en hormonstinn-rabiessmittad-panikunge. Trots detta har alla mina vänner funnits där som stöd.
Vad är det man säger:
Det är alltid de som står en närmast som får ta den största smällen. OCH det kan jag säga att de har gjort.
De har gjort det bra. Tack för att ni finns!

...och imorgon är det hoppträning igen för LOA ;D Får la se hur det går.

Kakis å ja idag :DVi igenHopppp

Kommentarer
Postat av: Elli

VI SES SNART! :D

2009-05-14 @ 23:06:55
URL: http://meleonors.blogg.se/
Postat av: Kristin

SNYGG blogg!! :D

Jaa men du vet att vi finns alltid här för dig! <3

2009-05-15 @ 21:30:01
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/
Postat av: Julia

Vadå panikunge , vad händer kristine !? :O Kul att se bilder på dig och monstret:) <3

2009-05-16 @ 10:17:50
URL: http://shoolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0