Solbränd!

Första dagen på jobbet idag och det var helt underbart STEKANDE sol och klarblå himmel.
Så NU e ja solbränd... Bör tillägga att jag fått årets 5:e myggbett - intresseklubben exploderar av överbelastning!

Var ute en sväng till Kuse.på.bete, kollade när Linnea släppte in sin stora fuxmärr-sommarhäst-Ronja :D det var inte särskilt intressant, hon såg mest ut som en arab så jag åkte hem igen.

Resan till Stavanger börjar närma sig med STORMSTEG! och vet ni vad: DET kommer blir så jäkla skoj!
Får träffa Miriam igen som jag inte sett på... jag vet inte HUR länge! Datum är i alla fall bestämt, det blir Torsdagen den 2:e Juli.

Här e VI och JA vi har Grymt skoj ihop!



Fick ett infall idag: Jag vill åka på cykelsemester till typ Danmark eller något annat spännande ställe! Någon som e på?! - Ja jag e sjuk i huvudet, jag vet.


Det bör tilläggas på denna blogg att bloggaren känner stor avsaknad av ett antal Linköpingsbor.
Citat:
" JAG SAKNAR ER!"




För övrigt är jag i en så kallad Impulsivitetsmani just nu... Känns som om jag gör massa saker utan att tänka mej för. Har t.ex något i hjärnan som säger att jag borde köpa biljetter till roskildefestivalen...för att Coldplay spelar där :D Naturligtvis!
/>


Jag bjuder på en muppig bild på mig och Corduroy, hingst född 2006 e: Cardento ue: Flyinge flamingo
3- Årstestet 2009


Näe nu vart d svarte natta, Goodnight - Sleep tight.

Kommentarer
Postat av: cattis

och jag saknar dig! inte roskile, hultsfred! ;)

2009-06-23 @ 20:20:36
Postat av: Linn

Fin bild på Roy! Jag vill med på festival, dock håller jag med Cattis -Hultsfred! Eller va sugen på pol också men den håller ju på "as we speak"!

2009-06-25 @ 21:41:17
URL: http://linnno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0