Oh, Vilken Härlig DAG!

Den slutade i allafall bra!
07.30 vaknar jag och låter som en grabb i 15-års åldern som precis hamnat i målbrottet... Förkyld, ont i halsen och alldeles WHISKEY-hes. Grrr Sexy! ;P

Tillbringade i stort sett hela förmiddagen resonerandes, diskuterandes, snackandes och filosoferandes med Linnea I telefon. Det var mys. Fast vi kom inte fram till något. - Våra samtal har en tendens att alltid vara lite "icke slutförda"

Spenderar sedan ca. 1h på att få liv i bror. Han tvärvägrar att hänga med på som det så fint heter marknadsföra simskola, ungdomslägret OCH surfskolan - MEN tillslut lyckas min fantastiska övertalningsförmåga ge resultat! Han följer med.
- till Pappis jobb för att skriva ut lite gulliga anslag om simskolan.


Därefter beger jag och bror oss iväg ut på spännande uppdrag på stan.

Uppdrag 1: Välj valfri affär, företrädesvis en som på något sätt går att förknippa med simskola, ungdomsläger eller windsurfing.

Gå in i affären med trevlig attityd och kroppspråk. LE! glöm ej att slå på charmen.
Sök ögonkontakt med första trevliga (gärna snygga) butiksbiträde.
Be om möjlighet att få hänga upp anslagen


Detta måste jag säga att vi LYCKADES rätt bra med, jag och bror. Vi fick ju fler: -"Ja det går bra" än: -" Nej det går tyvärr inte".

Slutsatsen av dagen: Jag har mest sprungit omkring på stan idag och sett trevlig ut. Måste ju tillägga att Folk i Kalrstad ÄR otroligt trevliga överlag! Värt att veta.

Som mysigt avslut på dagen, var jag en sväng hos Rigoletta och myste lite, sedan bar det av till Kakismonstris och rida galopprogrammet en sväng. Förvånansvärt MÅNGA bundisar har ju hätkraken lyckats få. Hon e värsta Popular! ;D



NU sitter jag mest bara och funderar över hur Midsommar ska bli. Har ett antal alternativ att välja mellan. Vad som är beslutsgrundande är ju va plånisbokis har att erbjuda. Han har på sista tiden varit vääääldigt snål så... hmmm

FÖR ÖVRIGT är jag OTROLIGT Partysugen!
Vet snart inte VAR ja gör av mig, börjar nog klättra på väggarna.

Här kommer en härlig låt! :D




Saknar alla stunder med gänget! Love ya!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0