Nästa Station: Sängen

Orkar inte mer nu.
Jag gör det bara svårt för mig själv.... ARRRGHHHHH!!! Ja blir så trött på detta
MEN! Det löser sig! - Det gör det alltid.

Imorgon väntar sista Parteyt med klassen samlad på samma ställe - Förhoppningsvis INTE. ----> Kommer verkligen sakna er!

Miriam ringde idag! Om ett jobb - I Stavanger, Norge som ridinstruktör och stallmästare. Plötsligt öppnades världen för mig. Stine började tänka så tankarna snurrade runt, runt, runt i spånet i huvet. Så NU har jag MASSA saker att göra i höst.
Det gäller bara att bestämma sig för VAD. - Vilket alltid är så lätt



Sen snacka ja med Linnea och hon är ju för Underbar! En såndära människa som ALLTID har något bra att säga, alltid uppmuntrar och kommer med goda råd - DET betyder så mycket! Detta trots att hennes sommar är splittrad på hästfronten :(

För övrigt har telefonen gått RÖhet idag, har ringt en massa och jag har ringt en massa, men det är väl kul att vara Populär.

Me Like THIS!
/>

Nu blire nog sängen och försöka få en blund.

Kommentarer
Postat av: Kristin

JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!

2009-06-11 @ 23:02:47
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0