En Nekrofil Fluga

Ja det såg jag idag!
Den försökte sätta på en fastklibbad fluga på klibb-flug-rullen i Fikarummet.
Blä!!

Jaha, var ska man börja. Ett redlöst, galet festande har pågått sedan i Onsdags. Kan ju bara säga att det har vart GRYMT skoj! Var på hemmafest i Malmslätt på lördagen - Det slår ju allt.

Måste ju redogöra för alla att vi Värmlänningar är ju i en klass för sig.
Samtalsämnen under kvällen var:

- Sex
- Toaletten - senare kallades den för Trollhättan?! Jaa..ni kommer aldrig förstå
- Östgötar Vs. Värmlänningar
- Den där förbannade Altandörren som tydligen var svårstängd?!
- Sen sist men inte minst diskuterades även
lite hästar


Kvällen var Sjukt KUL!
Ett av de slående citaten var under en diskussion om Pontiak Johansson:
Jag - "Men alltså han MÅSTE ju vara utvecklingsstörd eller något?!"
Danne - "Näe, jag trodde bara han var Östgöte"


Kvällen spenderades även genom att göra olika poser eller sjunga barnsånger.
JA you NAME it! Det var sjukt men det är väl ändå charmen med Värmland!?

Ett typexempel på Värmland för er som inte e insatta! Varnar känsliga tittare!


Nä nu börjar det bli sent! Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Hörru, det var faktiskt jag som sa att ja bara trodde han va östgöte, inte Danne :P hehe

2009-06-09 @ 22:30:03
URL: http://kristinljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0