I've made my Decision!

Det blir STAVANGER!

I Augusti

Börjar mitt nya liv!

Rigoletta and SuperStine will enter The New Fantastic Stavanger!

and WE love it!

Jag har då fått tjänsten som instruktör och stallmedarbetare.
Fast lön, fast anställning och boende ingår!
Kan det bli bättre?!
NEJ

Både för och nackdelar med att flytta.
Det värsta blir att jag Kommer sakna alla!

Här är hemsidan till min nya arbetsplats!

SuperStine å Rigoletta - The One and Only på nya upptåg i höst alltså!

Ni betyder så OTROLIGT mycket för mig!


Miss ya!




Kommentarer
Postat av: cattis

GRATTIS! :)

Får komma & lära mig norska hos dig då ;)

2009-07-17 @ 19:15:33
Postat av: SuperStine

Klart du får! Jag lär dej! Du måste komma och hälsa på! :D

2009-07-17 @ 22:32:33
URL: http://kstine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0