Im back blogging again!

Tjolihopp!
Nu jäklars ska d bloggas!
Händer ju en del i d hära livet men iaf senaste nytt är att jag pluggar på Karlstads universitet (tidigare Uppsala men det dumpa jag) - Ville hem till MaMMA. Ekonomi är det som gäller.
I Maj sålde jag min käraste, underbaraste vän. Rigoletta. Hon har blivit Stockholmare och trivs förhoppningsvis SUPER som det :D.
I sommar flänger jag mest runt. Var först och jobbade en vecka i Tönsberg, Norge. Där kändes det inte riktigt bra, fick inte jobba så mycket som jag ville så då gled jag på ett banaskal ner till Sandnes. I Sandnes har jag letat jobb, haft grymt kul och umgåtts med alla underbara människor och naturligtvis gått TUR.
Här kommer en bild på Janne å Lotte i Sandnes :D

Ut på tur - Aldri sur!
Ja bare älskert!
Sen drog jag helt spontant ner til Kvinesdal och Norway rock Festival! I första hand för att jobba å träffa folk men även för att se VOLBEAT!
Här är scenen:

Tronds tält och Mister M i Tronds stol - Här tillbringade jag några få timmar under fyra FESTIVALdagar :D
VOLBEAT in Action! :D






NORGE är fantastiskt VACKERT! <3
UT på tur- ALdri sur!
Den gick inte å rotera men iaf @ Work. Spöregn hela dan så jag hade en tröja + en t-shirt+ en tröja+ en t-shirt + en fleecetröja + jacka + poncho!
Tjolihoppa! Det kommer meeeeer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0