I Odense

Jahapp då var man i Odense och kalkar stall och målar dörrar enkelt beskrivet. Har ridit en av Michael Flintrups kusar oxå en 5-årig Holsteiner :D Det var skojs! Dock är mina händer inte så fina . . alldeles vita och stela, torra av all kalk.
Bläh!
Sen var jag, Jörgen, Nana, Trond och Lotte i Hannover på Lördagen på Hannoveranerauktion!
Det var mycket intressant att se så många fina hästar mestadels 4-åringar. Hopphästarna var brutalt billiga, riktigt fina med bra stam som gick för 50-60000 medan dressyrhästarma gick från 70000-560000 beroende på gång och temperament. Vi köpte två st som förmodligen är på Möllen nu :D Två jättesöta, inte alltför stora med ett bra temperament och gång!
Nr 17, GRYMT fin den gick väl för runt 360000 eller ngt :P
Såhär såg det ut. auktionsbordet + mannen i mitten :D Fantastiskt fint med alla blommor och sjukt mycket folk var det!
Ett av stallen, det var ca 100 hästar som visades så det behövdes en del boxar.
Nä nu måste jag ta kväll!
Bjuder på en grymt härlig låt som jag hörde igår :D N'joy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0