Go go GO!

De senaste dagarna har jag spenderat på hästhästhäst å lite haj.
Lördagen var alla ute och åt på en Pizzeria, det e lika kul varje gång vi ska ut och äta, ca 15 norrmänn som invaderar en stackars restaurang. Kan det bli värre? ! ;D
Så av någon märklig anledning beslutar jag och Cindie oss för att vi ska gå ut i Haderslev på kvällen. Haderslev there is.  Crazy Daisy och ngt på Buch blir hänget för natten.
Jag kom underfund med att klubbarna här i Haderslev, Danmark har öppet till 05. Det utnyttjade vi till fullo och jag gick nog och la mig vid 06.30-tiden. Hårt liv alltså . . .Träffade massa roliga danskar som förstod mig lika dåligt som jag förstod dem- med andra ord så hade vi mycket intressanta "diskussioner" men KUL var det!

Här e Namnlös, Thea å Cindie!
Söndagen drog vi till haj å fisk-nånting på den abslouta östkusten precis vid Kattegatt. Det var rätt intressant förutom att jag blev rejält skrämd av en haj som plötsligt dök upp i fönstret. Detta tyckte alla normännen var JÄTTEKUL så det lär jag få höra ett tag framöver. . ..
Shark?!

Shaaark BITE :D Karna, jag å Karen :D


Doris :D




På fredagen blev det även en sväng till Kai Uwe Duus butik Flensburger reitsport centrum i Flensburg, Tyskland. Jag är Holsteinerfrälst(*hästras) vilket han också är. Han är en såndär gammelgubb som totalt sålt 10 hästar genom åren ALLA går internationellt. Tillägger att han avlar mycket med Calido, Rigoletta hade han som morfar.Den lilla visiten slutar i att jag blir inviterad till hans hoppträning för självaste förbundskaptenen i Holsteinerförbundet på onsdag. Jag är nervööss. . . .
Fick iaf köpt mej ett par Kentaur shortchaps i läder dösköna :D


Holsteiner :D



Sen blev det ju lite träning i helgen med en 5-åring efter Carano. Superfin å rida men inte så stark ännu. Görgoooo e han !


Dont mobb the grrrreen hjälm ;)

På Lördag blire Germany igen denna gången Hannoveraner Auktion :D Grymt många fina hästar som ska visas så det ska bli skoj! Tack å hej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0