Läääängesen sist!

Och de har hänt MYCKET under den tiden!

Har fortfarande kvar min underbara stjärnhäst Rigoletta. Har hittat mig en till stjärna, Stian 22år från Jaeren - Fantastisk individ! ;D

Bildbevis

Sötnos eller vad? :)

Förutom de så har jag levererat uppsägning här på SJR och flyttar till Kverneland(Stian) den 1 Juli - Spännande!
Jag har fått mig ett jobb som Bartender på Helan och Halvan/CaDuVil i Sandnes. Där jobbar jag nästan varje helg och det e SUPERSKOJ!

Till hösten är de Agronom Ekonom som gäller förhoppningsvis följer min käraste me.

Har tävlat en del med Stjärnhästen i vår och varit med och ridit Div III Norgesserien.

Rogaland Rideklubb 1m Superfin!





Stian var ju NATURLIGTVIS Förste hästskötare

-----> E du klar Elgi?! allt som de ska?
Rigoletta kallas för Älgen, Elgi  och Osten (Kärt barn har många namn)



En fin låt!



Jaja nu ska jag återgå till melodifestivalen -GLO och sedan vila min utslitna kropp i hopp om en ny dag imorgon med nya möjligheter

See ya out there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0