Snabblogg --->

Var bara tvunge å snabb-blogga lite innan allvaret börjar ;P

Idag har jag och Stian varit på Storbilsmässan i Orre alltså lastbilsutställning. Det var Mycket trevligt folk och fantastiskt fina bilar! :D

Här e några bilder : :


Tyckte helt klart de Amerikanska var tuffast! Mkt färg och egen prägel på bilarna.



Stoooor bil! :D



Så begav jag mig till min lilla stjärna Rigoletta. Hon var betydligt lugnare idag och kom till och med fram till mig i hagen utan minsta tvekan. (Hade väldiga problem att fånga henne första dagen jag släppte ihop med några andra hästar i en liten beteshage)

Hon ser ut att stor"kosa" sej ;D
Rigoletta och Amber i Kullbeteshagen det e en enda stor kulle med gräs på ;P



I Den andra hagen - Lite stenigt men bra å lära sig sätta fötterna på rätt plats! :D



Scanning, Scanning ---Gräs,Gräs, Gräs Mmmmmm ;D



Blir att rida en liten lugn sväng en dag frampå. Jag har ju inte klarat annat att skritta pga lite fysiska besvär men nu till veckan e planen att iaf hålla igång henne 20min varje dag! Ett mål måste man ha!

Ikväll väntar festligheter och Överraskningsfest för en kompis som fyller 30!

Har även fått förfrågan på att joina PeaceAndLove festivalen. Detta kan blir kritiskt för ekonomin men ska nog räkna på de. Veckan efter e d ju Falsterbo oxå så det blir fullt upp och mkt pengar som kommer gå :S


Aja nu ska ja laga mat och börja tänka på å göra mig iordning!

Ha d gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0