Jobba, jobba, jobbaaaaa!

På plats igen då! Efter några dagars blogg-skolkande...
Veckan har varit tuff. Jag har trots det försökt rycka upp mig och är nu betydligt mer positiv. Detta trots att det är mörkt nästan jämt och att jag känner av mitt hårda arbetande i kroppen...

I måndags fick vi TV till vår lilla lägenhet i buschen, med MASSA kanaler som funkar ibland.

Typiskt Canal Digital.

Rigoletta har mest tagit det lugnt i veckan, det har blivit lite skogsturer blandat med lugnt lösgörande jobb på banan.

Veckans HIT är att jag fått harva manegen, SJÄLV!  Kan ju säga att jag var skapligt nervös över att gräva upp hela botten. Trots detta har det hittills gått bra. Det som är svårt är hörnen och att köra nära sargen utan att lämna TYDLIGA spår efter sej... Hmm

Heljen kommer att ägnas åt Stall, jobb, fixa lägenhet-alltså STÄDA och lite pappersarbete.

Har blivit lite lätt förälskad i denna.
.







HA d gott Folkens! Krams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0