Blogging, blogging.

Denna veckan har varit med ett ord MAKALÖST tung. Har varit riktigt trött, rent utsagd UTMATTAD. Hmm spörs om Makalös är ett positivt eller negativt ord?! Jaja..

Till saken är den att jag är under behandling. Punkterings-behandling! Japp Akupunktur är det. Det har hjälpt en del bara på de tre gångerna jag blivit stucken. Första gången var värst.

Har även åstadkommit saker som:

- Missat ett viktigt personalmöte
- Fått OTROLIGT trevliga fakturor på posten.
- Lyckats med något Storslaget.
- Stressat allmänt som en D.å.r.e
- Ställt in en Stallfest pga för anmälda.

jaja det var en del av de olika händelserna i mitt liv.

Nu är de iaf snart helg och fest väntas på lördag med nära å kära.
SATS har prioriterats och avverkats redan två gånger denna veckan hoppas på en tredje gång.

Rigoletta min kära lilla häst har oxå fått en del motion. Red hoppträning med henne igår+KAdriljträning och dressyr idag. Hon sköter sig men har fortfarande svårt för att släppa igenom och är mycket svagare i höger bakben - detta skall undersökas närmare på Tisdag då en mycket duktig kiropraktor+veterinär ska få ta sig av henne! :D




Nä nu bör jag ta kväll! Godernatti! See ya!





Kommentarer
Postat av: Linn

I LOVE THAT SONG! :D partypepp in five seconds!

2009-11-27 @ 10:46:09
URL: http://linnno.blogg.se/
Postat av: Stine

SKOJAR du!! Den e grym! ;P

2009-11-27 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0