The BloggMASTER!

The BloggMASTER or not.

Jaha då sitter man här i en båt på Spiken, Norr om Lidköping. Det är rätt mysigt faktiskt.
Man får ju verkligen tid att vara för sig själv och komma ner på jorden.

Jag måste bara få vara lite djup på min blogg idag. Jag är i någon slags djup fas just nu tror jag. Det är mycket som händer, mycket att tänka på och bearbeta. Jag flyttar hemifrån PÅ riktigt om två veckor, kanske kommer hem till Jul igen. Jag ska verkligen flytta 80mil hemifrån med häst och allt. Jag ser fram emot det, det blir en helomvändning. Har ju ägnat hela veckan åt att ringa samtal till Mattillsynet, Norges Tull, Svenska Jordbruksverket, Olika Hästtransportörer och sist men inte minst har jag ringt min blivande sambo, Fantastiska vän och rådgivare Miriam!

Sen är det ju det här med Kickapoo också. Hon åker nästa helg. Det känns i hjärtat. Har känt henne i ett år nu och haft henne på heltid sedan Årsskiftet. Det känns så tungt att lämna henne nu när jag precis lärt känna henne ordentligt.


Rigoletta blir det in till kliniken på Tisdag - det kommer bli spännade! Resultatet kommer vara avgörande om hon kommer kunna ridas något i höst. Jag siktar inte på att tävla något förrän till våren men det kan ju vara bra om hon är bra nu så jag kan få igång henne.

Såg en superfilm igår också: The Bucket List
Man måste förstå budskapet och djupet i filmen för att tycka den är bra.

Sen för att återgå till "djupet"... så känner jag mig helt full. Båten gungar i otakt med min hjärnaktivitet. 

<>Ha det gott kära läsare!<>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0