Cry me a river...

regn, regn och åter REGN! När tar det slut?!

Var ett tag sen jag bloggade sist men nu får det bli ordning på mig!

I tidigare avsnitt av SuperStine - The new Edition:

- Kom INTE in på Civilekonom i Linköping
- Har haft två st ute som har provat Kakis denna veckan både :) :(
- Ronja, Linneas stora röda märr bodde på Gråbergstallet EN dag sen beslöt hon sig för att galoppera hem de två kilometrarna till betet.
- Har TOTAL beslutångest och har typ gått in i en 21-årskris ( Det finns va?! Har hört om 20-årskris men jag tror mer på 21 års)
- Har suttit ute i regnet idag från kl 10 - 17.30, Den sista timmen tillbringade jag iklädd våtdräkt vandrandes, simmandes, livräddandes, bogserandes, Mirå PLUS windsurfingbräda, segel. Vi pratade skit hela äventyret, Tack för det jag behöver sånt! :D
- Har suttit hulkandes, gråtandes, skrattandes till Mj's Minnestund oxå. Rätt mysigt faktiskt. Det bästa var ju när Kristin ringer och säger att antagningsbeskeden kommit! Sen fick den stackaren uppleva SuperStine i en slags beslutsångest-trans men det klarade hon UTMÄRKT! :D

Nu väntar fint besök och Film Plus Cry me a river!

Natti Pösshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0